Kathelijn van Dongen – Nieuwe coördinator

Mijn naam is Kathelijn van Dongen. Sinds 1 februari 2020 ben ik coördinator van Stichting Maestro. Ik heb van huis uit veel interesses. En daarvan is mijn allergrootste passie zingen en de stem. Ik heb Nederlands Recht gestudeerd en aansluitend Solozang. Heb veel jaren ervaring als zangeres en zangpedagoog onder andere bij Fontys Hogeschool voor de Kunsten. Samen met mijn man run ik al jaren de zangschool LokaalZes in Tilburg en Oisterwijk. We staan voor kwaliteit en verbinding. Ik ben moeder van onze twee dochters Jannah en Nynke. Mijn hobbies zijn wandelen met de hond, (nog steeds) zingen, tennissen en lezen. Ik kijk er naar uit om deze functie te gaan bekleden voor Stichting Maestro. Juist in deze tijd, waarin de situatie rondom  Corona ons niet toelaat met elkaar live te zingen, is het een grote uitdaging voor ons allemaal in de koorsector om toch te blijven zingen, het vuurtje warm te houden en daar waar mogelijk te blijven verbinden met zingen. Ik kijk er naar uit om samen met het bestuur hierin mijn steentje bij te dragen. We hebben creativiteit en ook elkaar nodig. Dus heb je ideeën die je met me wilt delen, mail via info@stichtingmaestro.nl. Ik ben op maandag en donderdag op ‘kantoor’ en beantwoord je mail dan graag.

Onderstaand filmpje  heeft mij geïnspireerd om ervoor te blijven gaan en mijn creativiteit te blijven voeden. Hopelijk mag het jou ook inspireren.

‘Express yourself. In singing a song, we are starting a dialogue’