Een digitaal kopje koffie

Wij zijn benieuwd wat we voor u als dirigent, koorbestuurder of koorzanger als Stichting Maestro kunnen betekenen. Daarom gaan we graag met u in overleg. Heeft u een vraag, een opmerking of wilt u advies over uw koorpraktijk, schrijf u dan in voor een digitaal kopje koffie. Onze coördinator Kathelijn van Dongen neemt graag de tijd voor u om uw vraag te bespreken onder het genot van een kopje koffie ( of thee). Het digitaal kopje koffie staat steeds ingepland op donderdagochtend van 9.00-9.30 uur. U kunt u hieronder inschrijven voor een tijdslot.

Uw vraag kan mogelijk direct worden beantwoord. Maar misschien levert uw vraag wel een antwoord op in de vorm van een activiteit die Stichting Maestro (voor u) kan gaan organiseren. Of kan uw vraag als thema dienen voor in één van onze Koorleiderslounges.

Mocht u liever op een ander tijdstip overleg hebben, stuurt u ons dan een mail naar info@stichtingmaestro.nl

Inschrijfformulier Digitaal kopje koffie

Ik schrijf me in voor een digitaal kopje koffie op:

Ik schrijf me in als:

Velden met een * zijn verplicht

Met het invullen van dit formulier stem je in met onze privacy voorwaarden. Je kunt deze hier inzien.