Bekijk hier koorvacatures in Brabant

Koor zoekt....

Heb je interesse in één van deze vacatures, neem contact met ons op via info@stichtingmaestro.nl, dan brengen we je in contact met het koor.

20 juli 2021:
Dongens Mannenkoor zoekt een dirigent. Het koor bestaat uit 35 leden.
De repetitie is op dinsdagavonden.

4 juli 2021:
Vocal Group Perfect Sound uit Valkenswaard is per direct op zoek naar een enthousiaste pianist(e).

Repetities zijn op woensdagavond 2.15-22.30 uur in Dommelen.

Vocal Group Perfect Sound is een actief gemengd koor. Zowel engels- als nederlandstalig. Ze houden van een uitdaging, maar ook van gezelligheid. Meer info vind via de website.

25 juni 2021:
Ben jij net afgestudeerd of beginnend als dirigent? Gemengde Zangvereniging Apollo uit Nieuwe-Tonge (Goeree-Overflakkee, dichtbij West Noord Brabant) is op zoek naar een dirigent. Het lijkt hen leuk om juist een beginnend of nog niet helemaal afgestudeerd iemand te vinden om samen weer te beginnen in september 2021. Ze zingen op donderdagavond in het Dorpshuis in Nieuwe-Tonge van 20 tot 22.00 uur.
Ook mannelijke zangers zijn welkom! De meeste dames zitten al tientallen jaren bij het koor. Ze hebben helaas nog maar een man. Dus mannen, check ook deze vereniging.

18 juni 2021:

Popkoor D’ Accord is op zoek naar een PIANIST en een KEYBOARDSPELER. Na een lange periode zonder repetities door de Corona maatregelen, zijn ze recent weer opgestart met de repetities!!

Popkoor d’Accord brengt een eigentijds repertoire met popnummers als Stitches, Treasure, Uptown Funk en This is what it feels like.

15 juni 2021:
Een Christelijke Gemengde zangvereniging uit Andel zoekt op korte termijn een dirigent, hoeft niet van het conservatorium te zijn.

14 juni 2021:
Een Gospelkoor uit Uden zoekt een pianist voor het begeleiden van repetities en concerten….