Brabant Luidkeels

9 november 2024
      BRABANT LUIDKEELS
korenfestival

Na een succesvolle editie in 2019 en 2021 (online-versie) organiseert vocaal platform Korenveld onder de naam “Brabant Luidkeels” op 9 november 2024 een dag waarin de koorzanger centraal staat.

Het festival staat in het teken van inspireren, uitwisselen en verdiepen. Een dag boordevol interactieve workshops, masterclasses en koorpresentatie! Bedoeld voor dirigenten, zangers en koren uit heel Brabant van alle niveau’s en alle leeftijden.

De dag start om 9.30 uur met een gezamenlijke opening en warming-up. Daarna gaat de groep uiteen in zes verschillende groepen die ieder op de dag vier verschillende workshops volgen van ongeveer 1 uur. Uiteraard is er rekening gehouden met verschillende pauzes en de dag wordt plenair afgesloten door gezellig nog even samen te zingen en eventueel een drankje aan de bar.

Ticketverkoop: Voor het kopen van een ticket voor Brabant Luidkeels kun je kiezen uit zes verschillende kleuren tickets. De tickets zijn allen even duur en je kunt tijdens het festival één soort programma meedoen per persoon. De kleur van het ticket geeft aan welk soort workshops je zult volgen op 9 november. Na het kopen van een kaartje, krijg je uiterlijk een week van tevoren een e-mail met jouw persoonlijke programma en blokkenschema toegestuurd. Daarop staan de workshops, tijden en zalen in het gebouw aangegeven waar de workshops van jouw keuze plaatsvinden.

Uit de volgende zes programma’s kun je kiezen (voor meer informatie klik je op het betreffende onderdeel):

Kinderprogramma

Voor kinderen is er door Stichting Koorplein Noord-Brabant een hele toffe middag samengesteld (geheel gratis!). Op het programma staan Singing Games en er wordt gewerkt aan de gave slotpresentatie Zingen in Brabant met aandacht voor de individuele stemontwikkeling en samenzang. Ook is er natuurlijk een open podium!

Aanmelden voor het kinderprogramma kan via dit aanmeldformulier of kijk voor meer informatie nog even naar het kinderprogramma op onze website.

Datum:           zaterdag 9 november 2024

Tijd:                 9:30 uur tot 18:00 uur

Activiteit:        Brabant Luidkeels

Organisatie:   Korenveld