Koren en dirigenten in Noord Brabant

Wil je een koor of dirigent in Brabant zoeken? Vink dan dirigent of koor aan en vul bij locatie een plaatsnaam in. Klik vervolgens op Zoek. De kaart zal daarna een gefilterd zoekresultaat geven. Onder de kaart vind je een lijst van gevonden koren of dirigenten.

Vind snel een koor of dirigent in Noord Brabant…

Ben jij een dirigent of ben je lid van een koor? Meld je dan nu aan voor een vermelding op deze website van Stichting Maestro. Zo ben je makkelijk te vinden voor mensen die interesse hebben in zingen bij een koor of voor organisaties die een dirigent zoeken.

Voor koren kost een vermelding, inclusief alle bijkomende voordelen, € 11,95 per kalenderjaar. Voor dirigenten is een vermelding gratis.

VOORWAARDEN

De inschrijving geldt per kalenderjaar en wordt na dat jaar automatisch verlengd. Bij verlenging van de vermelding na het lopende kalenderjaar wordt de opzegtermijn 1 maand.

Waarom zou jij jezelf op de kaart zetten?
      * Je vindt makkelijk een dirigent of koor bij je in je buurt
      * Je kunt 1 x per jaar gratis één van jouw events op onze activiteitenkalender plaatsen en indien nodig 1 vacature aanmelden via ons mailadres info@stichtingmaestro.nl.
      *Korting op deelname aan één van de koorateliers bij Stichting Maestro (de korting staat telkens per workshop vermeld)