Over ons en

onze passie

Onze stichting is opgericht in 2013. Sinds die tijd ontwikkelen en organiseren wij scholing, workshops en cursussen voor koorleiders en (amateur) koorzangers. Van alle niveaus en in alle genres. Zo helpen we hen om hun talent verder te ontwikkelen. Dat is onze expertise en onze passie. Ook willen we koorleiders en zanger inspireren om nieuwe wegen in te slaan, samenwerkingen aan te gaan en hun kennis en ervaringen te delen. Daarbij werken we nauw samen met een groot aantal andere spelers in het veld: regionaal, provinciaal en landelijk. Waar mogelijk pakken we projecten samen op en leren zo van elkaar.

Kwaliteit

We willen steeds zo goed en zo breed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze doelgroep. We vinden het daarom heel belangrijk om steeds te blijven innoveren binnen ons vakgebied, en om de kwaliteit van ons aanbod te blijven verhogen. Daarom staan de kennis didactische kwaliteiten en bevlogenheid van onze docenten centraal. Via eigen onderzoek en via ons grote netwerk blijven we steeds goed op de hoogte van wat er leeft en speelt. Landelijk én internationaal.