Bekijk hier dirigenten vacatures in Brabant

Koor zoekt....Dirigent

Heb je interesse in één van deze vacatures, neem contact op met het desbetreffende koor via het aangegeven e-mailadres of website.

15 juli 2024

Zanggroep Xango bestaat uit ongeveer 30 leden, verdeeld over sopranen, alten, tenoren en bassen. We zingen een modern, vlot repertoire van eigentijdse pop- en rocknummers. Door er wat “golden oldies” en Afrikaanse nummers in te verwerken, is het een zeer afwisselend repertoire.
Wij zoeken, per direct, een enthousiaste dirigent(e)/pianist(e), die onze repetities op dinsdagavond tussen 20.00 en 22.00 uur, gaat leiden. Wij repeteren in Stiphout (gemeente Helmond).
Zanggroep Xango, Annemarie van Bommel, annemariebommel1@gmail.com, 06 41493606

6 mei 2024

Vrouwenpopkoor Ladies First is, m.i.v. 2025, op zoek naar een nieuwe dirigent(e). Het koor repeteert wekelijks op donderdagavond in het Cultureel Centrum Jan van Besouw in Goirle. Het repertoire gaat van Abba tot Katy Perry, van Claudia de Breij tot Kensington. Wij zingen drie- tot vierstemmige nummers uit het brede poprepertoire: ballads, classics
, uptempo, Maar ook mooie kleinkunstnummers en sfeervolle kerstliedjes. Ben je geïnteresseerd in deze vacature of wil je graag meer weten over dit koor?
Neem dan contact op via anneke_brouwersvercammen@hotmail.com

28 februari 2024

Gemengde Zanggroep ’t Zingt uit Son en Breugel zoekt voor zo spoedig mogelijk een dirigent. Er wordt elke dinsdagavond buiten de schoolvakanties gerepeteerd in gemeenschapsgebouw “De Boerderij” in Son en Breugel, van 20:30 tot 22:00 uur. Informatie over het koor vindt u op https://www.boerderijbreugel.nl/activiteiten/muziek-en-zang/t-zingt/

Voor info over of aanmelden n.a.v. de vacature: c.vdwoude@upcmail.nl of 06-51183092.