Afscheidsborrel Ramon van den Boom digitaal

Op maandag 22 februari 2021 nam het bestuur en de coördinator afscheid van de zittende coördinator Ramon van den Boom. Per 1 maart zal Ramon de Stichting verlaten en werkzaam verdergaan als directeur bij de KBZON.

Het afscheid kon wegens Corona niet live plaatsvinden, maar werd digitaal via Zoom in petit comité gehouden. Er kwamen in de Zoom sessie mooie woorden voorbij van collegae aan Ramon in een compilatie filmpje. Er werd een heuse quiz gespeeld met vragen over de geschiedenis van Ramon bij Stichting Maestro. De winnaar was met grote voorsprong Ramon van den Boom. Stichting Maestro hoopt later in dit jaar nog live stil te staan bij deze mijlpaal.

Wij danken Ramon voor zijn uitmuntende prestaties voor Stichting Maestro en voor de koorwereld en wensen hem het allerbeste bij het KBZON.

Gelukkig kunnen we als netwerkpartners contact houden met elkaar in de toekomst en ons samen sterk blijven maken voor de ondersteuning van de koorwereld.