Wishful Singing komt 11 februari naar Helmond

Stichting Maestro organiseert in samenwerking met Lambertus Concerten een weekend rondom het bekende damesensemble Wishful Singing. Op zaterdag 11 februari is er van 10:30 – 15:00 een workshopdag voor koren en individuele zangers door de zangeressen van Wishful Singing.

De workshopdag bestaat uit 3 verschillende workshops
10.30-12.00 Workshop 1
12.00-12.30 Lunchpauze
12.30-13.30 Workshop 2
13.30-13.45 Korte pauze
13.45-14.45 Workshop 3
Er wordt op een fijne en kundige wijze gewerkt aan samen zingen, ademstroom en stemtechniek. Speciale aandacht is er voor het werken met LaxVox. Deze flexibele buis stimuleert ademstroom en natuurlijke inademing. Deelnemers ontvangen op de cursusdag een Lax Vox buisje. Bestaande koren kunnen kiezen om te werken met eigen repertoire. Daarnaast brengt Wishful Singing aansprekend liedrepertoire mee dat aansluit bij het niveau van de deelnemende zangers.

Individuele zangers

Je kunt je als individuele zanger aanmelden. Dit kan HIER. Is je koor vermeld op onze korenkaart? Dan ontvang je 10% korting op deze workshop. De kortingscode is in het bezit van het bestuur van je koor. Is je koor nog niet aangemeld op onze korenkaart. Verwijs je bestuur dan naar deze optie. Als je mede koorleden kunnen dan ook korting krijgen.
Tijdens de workshopdag voor indivudele zangers werk je aan het toegankelijk repertoire, zoals :
Evening Rise
Zing, vecht, huil
Swing low, sweet chariot

Koordeelname

Ook is het mogelijk om als koor deel te nemen. Je werkt dan aan eigen repertoire. Voorwaarde is dat je de hele workshopdag uitkoopt. Let op er is maar plek voor 3 koren. Als je koor aangemeld is op onze korenkaart, is er een korting van 10% van toepassing. Wil je je inschrijven als KOOR of meer informatie over de kosten etc neem dan contact met ons op via mail: info@stichtingmaestro.nl