In januari 2022 start basiscursus Kinderkoordirectie – De Complete Starterskit

In januari 2022 start bij Stichting Maestro de cursus Kinderkoordirectie ‘ De Complete Starterskit’. Aan het eind van deze cursus beschik je over een complete Starterskit om als kinderkoordirigent vol zelfvertrouwen aan de slag te kunnen.
Zingen is goed voor iedereen. En zeker ook voor kinderen. Het ondersteunt hun leervermogen en sociale vaardigheden ( luisteren en samenwerken). In een kinderkoor zingen, schept een band en levert veel plezier op. Het is iets dat kinderen hun hele leven bijblijft. Een kinderkoor leiden is een vak apart.  Wij helpen je graag om dit vak op een fijne manier uit te oefenen.
Heb je ook een passie voor zingen met kinderen? Ben je beginnend kinderkoordirigent of wil je juist een kinderkoor starten maar weet je niet hoe? Of zou je graag meer gemak willen ervaren in het zingen met kinderen in de klas? Meld je dan aan voor deze cursus en beschik in 8 weken al over een complete Starterskit voor het leiden van een kinderkoor.
Er wordt tijdens de lessen vooral praktisch gewerkt. Je krijgt huiswerk tussen de bijeenkomsten door.
Studieduur: 24 uur
Thuisstudie: 16 uur
Kortom: Aan het eind van deze cursus  ontvang je een certificaat van deelname. En heb je een complete starterskit tot je beschikking om van je zanggroep  een succes te maken en vol energie en plezier met zingen met zingende kinderen aan de slag te gaan.
Lesdata: 15, 29 januari 12, 19 februari 12, 26 maart en 9 en 23 april 2022
Locatie: Fontys Conservatorium in Tilburg ( muv 9 en 23 april 2022, dan is het op een andere locatie in Tilburg.
Lestijd: zaterdag 10.00-13.00 uur
Kosten: € 395,- (inclusief BTW)
*Cursus start bij minimaal 8 deelnemers

Meld je aan en ontvang meer informatie.
Deelname: € 395,-