Stichting Maestro Babant luidkeels

Brabant luidkeels groot succes

Op 24 februari organiseerde Korenveld Brabant (waarvan Stichting Maestro deel uitmaakt) de eerste editie van ‘Brabant Luidkeels’. We mogen zeker stellen dat deze dag bijzonder succesvol was. Zo’n 400 zangers, in leeftijd variërend tussen 7 en 77 jaar, konden na een gezamenlijke warming-up (zie foto) kiezen uit 14 verschillende workshops, luisteren naar optredens van 5 koren en ervaringen uitwisselen. In verband met de grote belangstelling moest de inschrijving halverwege december al stopgezet worden.

De eerste reacties van deelnemers zijn uitermate positief: de zangers hebben de dag als leerzaam, geweldig leuk en gezellig ervaren. Natuurlijk waren er ook nog verbeterpunten, maar over het algemeen kunnen we spreken van een zeer succesvol evenement. Korenveld gaat op korte termijn evalueren, maar er wordt al voorzichtig nagedacht over een vervolg… Hou deze Nieuwsbrief dus in de gaten voor nader bericht hierover!

Don Henken maakte een kort videoverslag, dat hier te bekijken is.