Basiscursus Kinderkoordirectie.

In het voorjaar van 2019 organiseert Stichting Maestro voor het eerst een Basiscursus Kinderkoordirectie. Docent Coen Swinkels vertelt je alles wat je wilt weten over het werken met kinderen van 6 tot en met 14 jaar.

In 12 dagdelen krijg je veel praktische bruikbare informatie over onder andere werkvormen, communicatie, groepsdynamiek en repertoire. Daarnaast werk je samen aan stemvorming, dirigeertechniek en je muzikale voorstellingsvermogen. Wat je hebt geleerd, pas je direct toe in het koorpracticum, dat ook onderdeel van de opleiding is.

Meer weten?

Op 23 februari 2019 is er een (gratis) informatiebijeenkomst, waarbij je als je wilt direct een korte toelatingstest kunt doen. Kijk voor informatie over lesdata, locatie, kosten en aanmelden op de website van Maestro, of stuur een berichtje naar info@stichtingmaestro.nl.