Koorleiderslounge – Wat is het verhaal van jouw koor?

Koorleiderslounge - Wat is het verhaal van jouw koor?

19apr10:0011:00Koorleiderslounge - Wat is het verhaal van jouw koor?

Aanmelden

Stichting Maestro organiseert maandelijks de Koorleiderslounge. Dit is een terugkerend maandelijks evenement om elkaar te ontmoeten en ervaringen te delen. De Koorleiderslounge is bedoeld voor koordirigenten, leiders van een zanggroep en (koor)bestuurders. Doel van deze brainstorm is om vanuit casuïstiek en inbreng van de deelnemers de diverse problematiek die speelt in de veranderende koorwereld. Deze problematiek kan zeer divers van aard zijn. Afhankelijk van het soort koor of zanggroep waar je mee werkt. De algemene vraag blijft: Hoe kunnen we van elkaar leren en onze koorpraktijk toekomstbestendig maken.

Je bent als koorleider of leider van een zanggroep van harte uitgenodigd voor onze Koorleiderslounge.

Thema van deze sessie: Wat is het verhaal van jouw koor? Waar staan jullie voor, welk doel hebben jullie? Wat zijn jullie kwaliteiten en uitdagingen. Deel je verhaal met andere koorgroepen en wordt geinspireerd en gevoed in je werk als koorleider. Je kunt na deze sessie gemakkelijk aansluiten bij onze mediatraining. Die sessies zijn op 24 april en 15 mei 2022.

Na aanmelding ontvang je een zoom link en verdere details.

Deelname: GRATIS

(Dinsdag) 10:00 - 11:00(GMT-11:00)