Kooratelier Marlou Vriens – Vocale Identiteit

Kooratelier Marlou Vriens - Vocale Identiteit

22okt10:0012:30Kooratelier Marlou Vriens - Vocale Identiteit

Hoe maak je jouw koor vocaal onderscheidend?

Wat is is je rol als dirigent, maar ook, als koorlid?

Vocale persoonlijkheid of identiteit, hoe vind je dat en hoe train je dat?
Marlou Vriens gaat met jullie aan de slag met verschillende werkvormen zoals floor/roof games, guide singers en gedeeld leiderschap in het koor. Daarnaast werkt ze, door het zingen van repertoire, aan thema’s als stemtechniek, vocaal comfort, klankkleur, intentie, interpretatie en performance.
Marlou Vriens is zangeres, songwriter en muzikaal leider.
In 2009 studeerde Marlou af aan Codarts Rotterdam Docent Muziek en in 2020 heeft ze de Master Innovative Rhythmic Choir Conducting aan The Royal Academy of Music in Denemarken succesvol afgerond.
Marlou is vocal coach bij Vocalgroup Blueprint uit Gouda. Op Codarts is Marlou werkzaam als docent vocal group en koor bij de opleiding Docent Muziek.  Bij Vocal Leadership is Marlou werkzaam als docent zang, vocal leadership en compositie.
Naast haar eigen muziek schrijft Marlou ook prachtige originele composities voor andere artiesten, danstheaters, producenten én koren.  Benieuwd? Kijk alvast op www.marlouvriens.nl

22 oktober 2022 10:00 - 12:30(GMT-11:00)

Nieuwe Veste, Breda

Molenstraat 6