Webinar audio- & videomontage Serenade KBZON

28apr19:3021:00Webinar audio- & videomontage Serenade KBZON

Stichting Maestro draagt zorg voor de inspiratiesessies en inhoudelijke ondersteuning voor het online event Serenade dat KBZON organiseert voor de koren in Nederland. Koren kunnen een videoclip inzenden waarmee ze een persoon of organisatie in hun omgeving een hart onder de riem willen steken.

Aanmelden om mee te doen kan tot en met vrijdag 23 april op de site van KBZON. Na aanmelding ontvang je van het KBZON verdere informatie over hoe je je videoclip kunt insturen (je hebt daar dan tot en met vrijdag 18 juni de tijd voor). Wie er wat gewonnen heeft, maken we bekend tijdens een bijzondere eindpresentatie op zondag 27 juni!

Twijfel je nog of je je met je koor wilt inschrijven? Wil je wel een serenade geven? Heb je een leuk idee? Maar weet je nog niet hoe je dat technisch voor elkaar krijgt? Kom dan eens kennis opdoen tijdens onze webinar audio & videomontage op 28 april met Cees Coenen ( dirigent en expert op dit gebied) , Ramon van den Boom ( KBZON) en Kathelijn van Dongen ( Stichting Maestro).

Woensdag 28 april 19.30-21.00 uur
Deelname: GRATIS

28 april 2021 19:30 - 21:00(GMT+00:00)