Meezingconcert Ein Deutsches Requiem

07mei15:3017:30Meezingconcert Ein Deutsches Requiemconcert georganiseerd door Stichting Zuid Nederlands Concertkoor

Ein deutsches Requiem van Johannes Brahms staat dit jaar op het programma van het tweede meezingconcert, georganiseerd door Stichting Zuid Nederlands Concertkoor (ZNCK) samen met Kamerkoor Zuid. Houd je van zingen en vooral ook van samen musiceren, dan is dit je kans.
Dit evenement vindt plaats op zondag 7 mei in de concertzaal in Tilburg.
Om 10.00 uur start de workshop waarbij je ondersteuning krijgt van de leden van Kamerkoor Zuid. Om 15.30 uur start het meezingconcert, samen met Kamerkoor Zuid, het symfonieorkest Brabant Sinfonia en professionele solisten. De algehele leiding is in de bekwame handen van onze dirigent Rick Muselaers.
Krijg je nu ook de zangkriebels?

Inschrijven kan via de website www.znck.nl. Kosten voor deelname bedragen €37,50. Voor groepen en jongeren is er een korting die je kunt vinden op de website.
We hopen jullie allen te ontmoeten tijdens dit meezingconcert zodat we er een daverend zangfestijn van kunnen maken.

7 mei 2023 15:30 - 17:30(GMT-11:00)

Concertzaal Tilburg

Kloosterstraat 1