Korenfestival – De Schalm galmt

Korenfestival - De Schalm galmt

05mar13:0017:00Korenfestival - De Schalm galmtLaat je inspireren door koren uit Berkel Enschot en omgeving

Korenfestival met 5 mini concerten door koren uit Berkel-Enschot en Udenhout van pop tot klassiek

Samen met Cultureel Centrum De Schalm organiseren we dit korenfestival.

Op zaterdag 5 maart vindt het korenfestival De schalm galmt plaats. 5 koren treden op. Laat u verrassen  én inspireren door optredens van verschillende koren uit de omgeving Berkel Enschot en Udenhout. De dag begint om 13.00 uur met een workshop met het publiek o.l.v. Panda van Proosdij. U maakt als publiek op vrijblijvende wijze kort kennis met de workshopleider van de dag Panda van Proosdij. Zij werkt volgens haar methode Choireography en Voice and Physique en laat koren beter zingen door met hun lijf in te zetten tijdens het zingen. De koren gaan vervolgens optreden met een aantal eigen nummers. Aan eén van de nummers hebben zij op de dag zelf met Panda gewerkt. Lukt het u als publiek om te raden welk nummer dit is? We schrijven een ludieke prijsvraag uit. De middag eindt ongeveer rond 17.00 uur.

Wees welkom en raak geïnspireerd door wat zingen kan betekenen. Tot dan!

Koren die meedoen zijn:
Andantino treedt op om 14:00 uur
Cantique treedt op om 14:30 uur
Berkel Enschot Zingt treedt op om 15:00 uur
Liederenkring treedt op om 15.30 uur
InBetween treedt op om 16 uur

Prijsuitreiking Publiekswedstrijd 16:30 uur

Het aantal beschikbare tickets is beperkt, dus wees er snel bij!

Bestel HIER uw tickets

5 maart 2023 13:00 - 17:00(GMT-11:00)

Cultuurcentrum De Schalm

Trappistentuin 77, Berkel Enschot