Koorleiderslounge – De creatieve Start Up

Koorleiderslounge - De creatieve Start Up

19okt10:0011:00Koorleiderslounge - De creatieve Start Up

Stichting Maestro organiseert komende periode de Koorleiderslounge. Dit is een terugkerend maandelijks evenement om elkaar te ontmoeten en ervaringen te delen. De Koorleiderslounge is bedoeld voor koordirigenten en koorbestuurders. Doel van deze eerste brainstorm is om vanuit casuïstiek en inbreng van de deelnemers de diverse problematiek die speelt in de veranderde koorwereld. Deze problematiek kan zeer divers van aard zijn. Afhankelijk van het soort koor waar je mee werkt. De algemene vraag blijft: Hoe start je je koor weer op of door samen met als koorbestuur en dirigent?

Je bent als koorleider of leider van een zanggroep van harte uitgenodigd voor onze eerste Koorleiderslounge. Na aanmelding ontvang je een zoom link en verdere details.
Deelname: GRATIS

19 oktober 2021 10:00 - 11:00(GMT+00:00)