Koorcafé “Ubuntu”

Koorcafé "Ubuntu"

16sep10:3012:30Koorcafé "Ubuntu"Koorcafé met Wilko Brouwers

Ubuntu is de Afrikaanse filosofie van de onderlinge verbondenheid van de mensheid, van saamhorigheid. Door elkaar ruimte te geven en goed naar elkaar te luisteren, mengen de verschillende stemmen in een koor uiteindelijk tot één prachtige klank.

Een koor is een kleine gemeenschap die in essentie uit is op harmonie. Maar koorwerk is ook mensenwerk, dus gaat het wel eens mis en komt die harmonie in gevaar. Tijdens het komende Koorcafé gaat koordirigent Wilko Brouwers hierop in met een korte inleiding over ‘Het koor als oefenplaats voor Ubuntu’. Na zijn introductie gaat Wilko met koorbestuurders en -dirigenten in gesprek over uitgangspunten, knelpunten en oplossingen. Wat wordt in een situatie van optimale samenwerking van koorzangers, koorbestuurders en koordirigenten verwacht? En zijn zij zich allemaal wel voldoende van deze verwachtingen bewust?

Praktische informatie: zaterdag 16 september 2023, 10.30-12.30 in Nieuwe Veste Breda. Deelname is gratis, aanmelden kan via deze link.

16 september 2023 10:30 - 12:30(GMT+02:00)

Nieuwe Veste, Breda

Molenstraat 6