Koorcafé

11feb10:3012:30KoorcaféWorkshop Storytelling 'constructief bouwen aan eigen verhalen' i.s.m KBZON

Op zaterdag 11 februari vindt het Koorcafé plaats. Meestal is dit een online evenement. We behandelen tijdens onze koorcafé’s actuele onderwerpen. Dit koorcafé staat in het teken van storytelling.

Workshop Storytelling

Don Henken gaat met koren aan de slag met storytelling. Hoe vertel je constructief je eigen verhaal om zo je doelen te bereiken.

Don is dirigent van hobby en beroep. Hij houdt zich actief bezig met zowel klassieke koren als zanggroepen die ritmische close harmony en popmuziek vertolken. In zijn zoektocht naar uitdagingen is hij onlangs ondergedompeld in de wereld van ‘Storytelling’. Hij wilde heel graag vertellen hoe het is om met een groep muziek te maken, maar hoe je dat interessant kan doen, dat wist hij echt niet.. Inmiddels weet hij veel beter. Via workshops, georganiseerd door KoorNetwerk Nederland, leerde hij stap voor stap verhalen maken, structuur aan te brengen en dit in de wereld te zetten. Graag deelt hij zijn kennis met koorbesturen, dirigenten en andere geïnteresseerden uit de koorwereld in deze workshop constructief bouwen aan eigen verhalen. Don leert je hoe je je verhaal kunt vertellen en met anderen kunt delen.
#korenlatenzichhoren

Dit is een mooie opstap voor onze mediatraining die KBZON en Stichting Maestro op 13 mei en 10 juni 2023 organiseren. Daarin gaan we nog dieper in op het bouwen van je eigen verhaal als koor met concrete tools op dit in de wereld te zetten. Sabine Verstijnen zal dan de workshopleider zijn.

Deelname aan dit koorcafé is geheel gratis

INSCHRIJVEN

11 februari 2023 10:30 - 12:30(GMT-11:00)

Theater Artemis