Kooratelier met Francis van Broekhuizen

18nov10:0012:30Kooratelier met Francis van BroekhuizenTV-diva: "Bij twijfel hard zingen"

Wegens succes in december 2022 komt Francis van Broekhuizen weer naar Tilburg. Francis is bekend van tv en een befaamd opera zangeres. Ze werkt daarnaast nog steeds graag met koren en koorzang. Ze werkt op een speelse wijze en vol humor daarbij aan adem, vocalen en klank. Kortom alle onderdelen waar je las koorzanger veel mee te maken hebt.

Francis is altijd opbouwend in kritiek maar is wel direct, dus niet meteen schrikken. Daarnaast let Francis heel erg op tekst beleving en performance. Met de nodige humor en kennis heb je een hele gezellige workshop met Francis!

Francis is naast haar bekendheid van tv ook actief als schrijfster. Ze heeft onlangs het boek Bij twijfel hard zingen geschreven.

18 november 2023 10:00 - 12:30(GMT+02:00)

BSO Monopole

Langestraat 13