Kooratelier Hetty Gehring

19nov10:0012:30Kooratelier Hetty GehringZingen vanuit de stromende adem - Bekend van boek Zing zoals je lacht

Zingen vanuit de stromende adem

Iedere zanger heeft te maken met de adem. En dat kan soms best lastig zijn. Toch denkt Hetty Gehring dat het makkelijker kan als je zingt vanuit de stromende adem. Ben je benieuwd naar wat deze manier van zingen, die Hetty leerde bij Margreet Honig, voor jou kan betekenen? Kom dan meedoen met de adem- en zangoefeningen, stel vragen, en bouw je zanginstrument opnieuw op. Leer hoe je langer met je adem kunt zonder te verkrampen en hoe je je klank natuurlijker kunt maken.

(Er is ook ruimte om vragen te stellen uit mijn boekje ‘Zing zoals je lacht’ mocht je het hebben aangeschaft. Op de dag zelf heeft Hetty er ook een aantal bij me mocht je het willen kopen).

Hetty Gehring heeft een lespraktijk in Utrecht, en werkt zowel met amateurzangers als professionals en met zangdocenten. Haar visie op een gezonde manier van zingen en een natuurlijke klank, verwoordde ze in haar boekje ‘Zing zoals je lacht’ in 25 vragen met antwoorden en oefeningen. Ze geeft cursussen en maakte een speciaal lessenpakket van 5 lessen voor ‘ademsteun’ en voor ‘de oudere stem’.

Meer info:

info@hettygehring.nl (vanaf ongeveer medio oktober)

19 november 2022 10:00 - 12:30(GMT-11:00)

Huis 73

Hinthamerstraat 72-74