Introductiecursus Jamulus

This is a repeating event

Introductiecursus Jamulus

26mar13:0014:30Introductiecursus Jamulus

Event Details

Tijdens de lockdown is het programma Jamulus naast  andere programma’s als Zoom geïntroduceerd in de korenwereld. Het is programma waarbij samenzingen op afstand mogelijk wordt gemaakt. Het is een duurzaam programma, dat mogelijk ook na tijden van corona kan worden gebruikt tijdens het repeteren. De mogelijkheid van repeteren zowel live als online zal blijven bestaan. En er zijn zeker situaties denkbaar waarin online werken dan wel in hybride vorm repeteren wenselijk kan zijn. Het is om die reden de moeite waard om je er als koordirigent in te verdiepen. Tijdens de introductiecursus Jamulus wordt er praktisch gewerkt in het programma Jamulus en ontvang je informatie over repetitietechniek en andere muzikale en technische aspecten van het werken met Jamulus.

Docent is expert Jurriaan Grootes

(Vrijdag) 13:00 - 14:30(GMT+00:00)