Concert Vocaal Ensemble Sotto Voce

Leven, leed en liefde

25 jaar Vocaal Ensemble Sotto Voce

o.l.v. Nadia Rutkovska

m.m.v. Esther Barten (sopraan) en Joep Meijer (piano)

Zondagmiddag 13 november 14.30 uur Kaarten: 15,00 incl. drankje

Petrus en Pauluskerk Reserveren: sottovoce@ziggo.nl

25 jaar geleden in februari 1997 , begonnen acht zangers het dubbelkwartet Sotto Voce. Meezingend bas Peter van Muijen sloeg de maat, zocht muziek uit, was voorzitter, secretaris en penningmeester tegelijk en deed dat 10 jaar lang.   Daarna hebben we , onder deskundige leiding van zijn vriend Tony Klaasen ,  ons verder ontwikkeld.  Hij schreef ook muziek voor ons zoals ;  Als de aarde niet meer draait, op tekst van dichter Jasper Mikkers.

In 2013 nam Herma Timmer het dirigentenstokje over. Onder haar bezielende leiding werd veel onbekende muziek weer op de kaart gezet. We kijken terug op bijzondere concerten  met gevarieerde thema’s.

Twee jaar Corona tijd , heeft bij veel koren sporen achter gelaten. Ook bij SottoVoce ; wij gingen van 22 naar 12 zangers!  In het najaar van 2021,  zijn we weer met de opbouw van ons koor begonnen.  Met onze huidige dirigente Nadia Rutkovska hopen wij nog te mogen groeien naar max. 24 leden.

Uit de historie werd een gevarieerd programma  samengesteld . Daarnaast gaat in première ons lied Sotto Voce op tekst van M.Vasalis en gecomponeerd door Harry Swinkels.  Op zondagmiddag 13 november bent u van harte welkom bij ons  jubileumconcert.

13 november 2022 14:30 - 16:00(GMT-11:00)

Petrus en Pauluskerk

Vierwindenlaan 9