Community of Practice

22apr11:0012:30Community of PracticeDeel je ervaringen en laat je inspireren als koordirigent/vocal leader

De Community of Practice van Stichting Maestro bestaat al enige tijd. Het is begonnen als een groep dirigenten die kennis met elkaar deelde.
Voor wie?
Onze vernieuwde Community of Practice is bedoeld voor dirigenten en vocal leaders uit Zuid-Nederland. Je bent welkom of je nu met kinderen werkt of met volwassenen. Beide praktijken hebben overlappen en verschillen. Beiden worden ze belicht en daar waar het onderwerp er zich voor leent kunnen beide praktijken elkaar inspireren.
Door wie?
Peggy Hegeman als ervaren kinderkoordirigente en Don Henken als ervaren dirigent/vocal leader zijn voor deze Community of Practice aangesteld als de moderatoren. Zij zetten zich in om elke bijeenkomst een inspirerende en inhoudelijk interessante bijeenkomst te maken.
Welke tijdsinvestering?

5 keer per jaar organiseert Stichting Maestro bijeenkomsten. De volgende data staan op de planning:

• Zaterdag 22 april 2023 11.00-12.30 uur Tilburg
  • Dinsdag 6 juni 10.00-12.00 uur Den Bosch
  • Vrijdag 15 september 14.00-16.00 uur Eindhoven
  • Dinsdag 7 november 11.00-13.00 uur Tilburg
  • Zaterdag 27 januari 2024 11.00-13.00 uur Den Bosch

Wat gaan we doen?

• Delen van kennis en ervaring
  • Bespreking van actuele thema’s
  • Uitwisseling en innovatie van werkvormen
  • Intervisie
  • Expertise van buitenaf ( 1 ntb bijeenkomst)

Voor 2023 staan de volgende onderwerpen op de planning:  ‘Jouw rol als dirigent’, ‘Stemtest en consequenties’, ‘Eigenaarschap in het koor: Intelligent Choir’, ‘Koorbesturen en ervaringen’, ‘Repertoireopbouw’ en ‘Communicatie’.

De investering voor deze Community of Practice is op jaarbasis € 69,95. Hiervoor kun je alle 5 bijeenkomsten bijwonen. Mails over de inhoud van de bijeenkomst worden telkens  voorafgaand aan de bijeenkomst aan alle leden gemaild. Tevens ontvang je als voordeel een kortingscode voor al ons educatieve aanbod.

Bestel hieronder je lidmaatschap en doe mee:

*prijzen zijn exclusief reserveringskosten

22 april 2023 11:00 - 12:30(GMT+02:00)

Factorium Cultuurmakers

H. Clemenskerk Nuenen, Park 53 Nuenen, Emmauskerk W,. van Kesselstraat 2 Eindhoven