Community of Practice Zuid Nederland

29nov10:0012:30Community of Practice Zuid Nederlandlive event met online workshop van Peder Karlsson ( former member of the Real Group)

Op dinsdag 29 november vindt er een bijzondere bijeenkomst plaats van onze Community of Practice. Dit is normaal gesproken een intervisie bijeenkomst voor dirigenten. En normaal gezien is zo’n bijeenkomst besloten voor aangesloten leden van onze Community of Practice. Maar komende dinsdag 29 november zijn ook geinteresseerden van buitenaf welkom. Ben je dirigent of vocal leader en heb je behoefte aan inspiratie. Geef je dan op voor deze live bijeenkomst of toch liever online deelnemen? Dat kan ook

Het is een live bijeenkomst in het Factorium in Tilburg met als gastdocent Peder Karlsson. Peder Karlsson zal via een zoom verbinding in de sessie aanwezig zijn van 10.00-11.30 uur. Zijn webinar heeft als naam:
Leadership for co-creation.
In zijn webinar zal Peder Karlsson aan de slag gaan met oefeningen om de bewustwording van je koorzangers over ritme, intonatie, en kleuring te verbeteren. En hij zal behandelen hoe je de klank en expressie van je zangers kunt verkennen om zo een unieke sound en identiteit van je koor/ vocal group te creëren.
Er zal tijd voor vragen en antwoorden zijn.
En…als de tijd het toestaat zal Peder Karlsson ideeën en concrete oplossingen aandragen om je koor te betrekken in het ontwikkelen van ideeën. Je kunt je opgeven om live aanwezig te zijn bij de bijeenkomst in Tilburg. Ben je liever thuis en in online verbinding aanwezig voor het webinar van Peder Karlsson? Dat kan ook.
Tijd live bijeenkomst: 10.00-12.30 uur ( Peder is online aanwezig van 10.00-11.30 uur)
Als je er alleen online bij wilt zijn, dan kun je je aanmelden als deelnemer online.
Na ontvangst ontvang je een mail met de specifieke details en als je een aanmelding als online deelnemer doet, ontvang je uiteraard na aanmelding de zoomlink.

Liever eerst lid worden van onze CoP? Meld je HIER aan. Je ontvangt dan een kortingscode waarmee je voor  € 10,- toegang krijgt tot deze workshop.

*prijzen zijn exclusief reserveringskosten

29 november 2022 10:00 - 12:30(GMT-11:00)

Factorium Cultuurmakers

H. Clemenskerk Nuenen, Park 53 Nuenen, Emmauskerk W,. van Kesselstraat 2 Eindhoven