Stichting Maestro

koren en koorzangers

Als we het hebben over koorzangers, dan gaat het voor ons om iedereen die – ongeacht leeftijd, genre of niveau – als amateur in groepsverband wil (gaan) zingen. Of dat nu is in een klassiek koor of een popkoor, in het koor van een verzorgingstehuis of in een kinderkoor, voor ons telt iedereen mee.

We willen je inspireren en activiteiten aanbieden die je helpen om je talent te ontwikkelen en zingen in jouw koor nog leuker maken. Daarvoor organiseren we grootschalige, laagdrempelige samenzangactiviteiten, zoals Brabant Luidkeels. Maar ook workshops, waar je terechtkunt met al je vragen over bijvoorbeeld repeteren, stemvorming, solfègetraining, of podiumpresentatie.

We zijn er ook voor koorbesturen. We delen bijvoorbeeld kennis over onderwerpen als projectmatig werken, het aanspreken van nieuwe doelgroepen, en bijzondere samenwerkingsverbanden. Daarnaast laten we succesvolle praktijkvoorbeelden zien en helpen we je bij het opstellen van een duidelijk koorprofiel. En om je vereniging toekomstbestendig te maken.

Ons aanbod

Koorateliers