Na een succesvolle pilot in 2022 organiseert KBZON in samenwerking met Stichting Maestro opnieuw een compacte Mediatraining voor koren onder leiding van Sabine Verstijnen. In twee bijeenkomsten van ca. 4 uur bieden we je creatieve handvatten en praktische tips om het verhaal van jouw koor zo effectief mogelijk te vertellen, vormgeven en delen.
In de eerste sessie ga je aan de slag met de ‘Roodkapje Experience’. Aan de hand van de personages uit het welbekende sprookje krijg je dieper inzicht in waar je staat als koor, wat je doelen zijn, en wat er nodig is om deze te bereiken. Als huiswerk krijg je een creatieve schrijfopdracht, en bespreek je de eerste opbrengsten binnen je koor. In de tweede bijeenkomst ga je aan de slag met het ontwerpen van een poster en/of PR-video met behulp van de ontwerptool Canva, en krijg je uitleg over hoe je op Facebook een effectieve reclamecampagne kunt maken.
De bijeenkomsten zijn op zaterdag 13 mei & 10 juni van 9.30 tot 14.00 uur in de regio ’s-Hertogenbosch. De kosten voor deelname bedragen € 150,- per koor (deelname met maximaal 3 personen). Wil je meer informatie of deelnemen? Boek hieronder je ticket ( geldig voor maximaal 3 personen per koor)
Praktische informatie:
De (live) workshops zijn steeds op zaterdagochtend:
28 oktober 2023 (9.30 tot 14.00) – Vertellen: Schrijfopdracht Roodkapje Experience
25 november 2023 (9.30 tot 14.00) – Vormgeven: hoe maak je je verhaal zichtbaar?
Docent is Sabine Verstijnen van Bij wijze van schrijven.
Lesplaats is Perron 3, Hof van Hollantlaan 1, Rosmalen
Kosten voor deelname bedragen:
– € 150,- voor de complete cursus (2 workshops voor max 3 personen)
Dit zijn de kosten per vereniging (deelname bij voorkeur met 2 personen per koor)