Netwerk

Binnen Noord-Brabant zijn wij hét centrale aanspreekpunt voor kennis over de vocale sector voor o.a. koren, dirigenten en beleidsmakers. Door ons grote netwerk zijn we goed op de hoogte van wat er allemaal leeft en speelt in het Brabantse korenveld. Daarnaast doen we eigen onderzoek en delen we de opbrengsten daarvan met iedereen die daar belang bij heeft. Ook vertalen we landelijke en internationale ontwikkelingen in de koorzang door naar de Brabantse situatie.

Veel van onze docenten behoren tot de top van de vocale sector. Daarnaast zijn we altijd op zoek naar aanstormend talent: jonge mensen met een passie voor koorzang die innovatieve trendsetter zijn binnen de koorzang en onze doelgroepen willen inspireren. We zoeken vanuit de inhoud ook voortdurends de samenwerking met een brede vertegenwoordiging aan organisaties en deskundigen in de korensector. Op landelijk, provinciaal en lokaal niveau.

Meer weten over wat wij doen, of wat we voor jou of je organisatie kunnen betekenen? Of ben je geïnteresseerd in samenwerking? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier!