Bekijk hier pianist vacatures in Brabant

Koor zoekt....Pianist

Onderstaand een overzicht van de openstaande vacatures voor een pianist(e).

2 april 2024

Zanggroep Cantique in Udenhout is, per direct, op zoek naar een enthousiaste pianist(e) die het koor wil begeleiden tijdens de repetities (op woensdagavond) en optredens. Het repertoire varieert van eigentijdse popmuziek, jazz, ballads, new agemuziek tot klassiek. Het koor staat onder de vakkundige leiding van Hiltrud Scheeren-Martens. Ben je geïnteresseerd in deze vacature of wil je graag meer weten over ons koor?
Neem dan contact op met Lucia Bakker (info@zanggroepcantique.nl of 06-40307138).

3 januari 2024

Zanggroep Joy in Moergestel is, per 1 januari 2024, op zoek naar een enthousiaste pianist(e) die het koor wil begeleiden tijdens de repetities (op woensdagavond) en optredens. Op ons repertoire staan pop en hedendaagse nummers. Het koor staat onder de vakkundige leiding van Lynn Schoone.
Ben je geïnteresseerd in deze vacature of wil je graag meer weten of ons koor? Neem dan contact op met Liesbeth Michels (joy@zanggroep-joy.nl of 06-15429257).